Nawigacja

Retail Congress 2016

16.11.2016, Sala konferencyjna C1, I piętro, EXPO XXI
Uczestnicy: sieci handlowe - cena specjalna karty wstępu 390 zł
Język konferencji: polski i angielski, konferencja będzie tłumaczona symultanicznie.

9:00 rejestracja

10:00 - 12:30 SESJA I

10:00 Trendy i prognozy na rynku handlu detalicznego.  - Agnieszka Górnicka, Inquiry Market Research

10:20 Sklepy XXI wieku, czyli shopping experience w polskich sieciach sprzedaży. Jak bardzo dogoniliśmy przyszłość? Obserwacje, analiza, wnioski. - Antoni Mączyński, Agnieszka Chrostowska, Human Traffic

10:40 eSAMBO – system w chmurze obsługujący sieci handlowe działające w różnych realiach gospodarczych. - Marek Michalak, SKG

11:00 przerwa kawowa

11:20 Retail: Where Digital and Physical Collide - Peter Friedel, Retail and Hospitality Industry Solutions, ZEBRA TECHNOLOGIES 

11:40 Psychologia w marketingu sensorycznym w erze omnichannel commerce, czyli jak działa Twój sklep na styku świata realnego z wirtualnym. – dr Marek Borowiński, SHOP DOCTOR

12:00 Brief, czyli jak komunikować się z projektantem. - Ewa Gawroniak-Olejniczak, EGO-STUDIO Shop design; Ewa Dominiak, Black Hog Design Studio 
Dobrze sporządzony brief pozwoli uniknąć zbędnych kosztów projektu oraz zaowocuje ciekawą koncepcją, rozwiązaniem problemu, stworzy ciekawy i funkcjonalny projekt.

12:20 Panel dyskusyjny z udziałem prelegentów

12:30 lunch

13:30 - 16:15 SESJA II

13:30 Citizen w praktyce. - Flemming Korte Hansen, Regional Sales Manager, Citizen Systems Europe GmbH oraz Krzysztof Domański, Product Manager, KONCEPT-L

13:50 Czy zarabiasz na swojej sprzedaży tyle, na ile zasługujesz? Jeśli chcesz to zmienić, zapraszam na mój wykład - Dr Maciej Kraus, PwC Polska

14:10 Czy terminal płatniczy może zwiększyć przychody fizycznych punktów handlowych? Czyli w jaki sposób terminal może zaspokoić potrzeby konsumenta. VERIFONE

14:30 przerwa kawowa

14:50 Budowanie lojalności klientów poprzez kreowanie doświadczeń zakupowych. - Joanna Bociąg, Branch Brothers 

  • W jaki sposób projektować niezapomniane doświadczenia zakupowe,

  • Zmysły i emocje podczas podejmowania decyzji o zakupie,

  • Mapa doświadczeń klienta – czym jest i jak ją tworzyć,

  • Badania behawioralne customer experience

15:10 Najpierw pokochają, potem kupią. Millennialsi i budowanie emocjonalnego zaangażowania u konsumenta. - Giela Abdelwahab, Program Strategy & Advisory Manager, PAYBACK

15:30 Poznaj swoje dane w 15 minut – jak wizualna analiza danych może wesprzeć handel detaliczny? - Paweł Manowiecki, BPX SA oraz Qlik

15:50 Ekonomia współpracy w HANDLU. Jak skorzystać z synergii wielu innowacji - Sebastian Starzyński, ABR SESTA

  • Jak poznać ważne innowacje
  • Kiedy pojawi się „UBER” w handlu i zmieni zasady gry
  • Ekonomia współpracy w Polsce
  • Kluczowe innowacje, które zmienią oblicze handlu

 

Informacje o prelegentach znajdują się w aplikacji mobilnej targów, która umozliwia m.in. ocenianie i komentowanie prezentacji.


REJESTRACJA NA KONFERENCJĘ >>

Program może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od organizatora.