Nawigacja

Konferencje


Retail Congress

Konferencja będzie najważniejszym wydarzeniem towarzyszącym VIII Międzynarodowym Targom Wyposażenia Sklepów RetailShow 2017 i jest dedykowana zarządom sieci handlowych i właścicielom sklepów. Podczas niej specjaliści praktycy przedstawią analizę rynku handlu detalicznego, pokażą oczekiwania współczesnego klienta, przybliżą proces budowy nowego konceptu sieci handlowej oraz innowacyjne narzędzia wspierające zarządzanie siecią. więcej...

Retail Innovations Theatre - warsztaty i prezentacje

Podczas dwudniowych warsztatów przybliżona zostanie sztuka kreowania przestrzeni sklepowej, która buduje pozytywne doświadczenie zakupowe klienta. O tym jak budować przewagę rynkową oraz odnieść sukces opowie Agnieszka Chrostowska z firmy Human Traffic. Jako przykład posłuży sieć sklepów Apple, które osiągają najwyższe przychody z metra kwadratowego powierzchni handlowej. – Opowiemy w czym tkwi sukces tych sklepów - przeanalizujemy aranżację przestrzeni, sposób ekspozycji i procesy obsługi. Pokażemy, że tak naprawdę każdy może być jak Apple i każdego na to stać. Dobre doświadczenie zakupowe nie jest kwestią wysokich budżetów, kosztownej architektury czy wartości sprzedawanych produktów – zachęca ekspertka. Według niej sukces buduje odpowiednia strategia i pokora wobec klienta, do którego trzeba się dopasować. – Zaręczam, że większość wniosków wyciągniętych z doświadczeń Apple przyda się w równym stopniu sprzedawcom elektroniki, co świeżych rzodkiewek – podkreśla Agnieszka Chrostowska.

Tematykę aranżacji przestrzeni handlowych, zwyczajów zakupowych oraz psychofizjologii widzenia i ergonomii zachowań klienta przybliżą także warsztaty dra Marka Borowińskiego, eksperta Visual Merchandisingu oraz psychologii koloru. Poza tym podczas Retail Innovations Theatre będzie można dowiedzieć się jak wykorzystać zmiany zachodzące w polskim społeczeństwie, obecnie jednym z najszybciej starzejących się w Europie. Adam Piwek z firmy Mind Progress Group przybliży komunikację i specyfikę sprzedaży produktów i usług seniorom. Powie również jak przykuć uwagę millenialsów czy najmłodszych klientów z pokolenia R.

Udział w warsztatach jest bezpłatny, wystarczy rejestracja na targach.

RetailShow Afterparty

Zapraszamy uczestników targów i konferencji do udziału w mixer party, które odbywa się 15.11.2017 w godz. 19:00 - 24:00. Na RetailShow Afterparty można się zarejestrować wypełniając formularz, opłata wynosi 390 zł. Liczba miejsc jest ograniczona, zgłoszenia przyjmujemy do dnia 15 października 2017 roku.