Nawigacja

Stoisko z zabudową

Powierzchnia zabudowana STANDARD - gotowe stoisko w systemie OKTANORM

 
  • 610 zł/m2 - zamówiona do 30 kwietnia 2017 roku
  • 650 zł/m2 - zamówiona do 30 czerwca 2017 roku
  • 690 zł/m2 - zamówiona do 30 września 2017 roku

Cena obejmuje wynajem powierzchni wystawienniczej wewnątrz hali wraz z zabudową. Minimalna powierzchnia, którą można zamówić to 9 m2. Przydział lokalizacji następuje w ramach dostępnej powierzchni. Rezerwacja powierzchni następuje w momencie odesłania wypełnionego FORMULARZA ZGŁOSZENIOWEGO (Formularz A).

Cena zawiera elementy zabudowy według następującej specyfikacji (wizualizacja powyżej):

  • zabudowa w systemie oktanorm o wysokości 2,4 m (stalowe profile ośmiokątne 4x4 cm w kolorze białym, wkłady w kolorze białym)
  • fryz z numerem stoiska i nazwą wystawcy
  • stolik i 3 krzesła 
  • 3 punkty świetlne na każde pełne 9 m2 zamówionej powierzchni
  • lada wystawowa 1 m x 0,5 m o wysokości 1 m
  • doprowadzenie prądu 230V / 2kW - jedno podwójne gniazdo elektryczne
  • wykładzina standardowo w kolorze szarym, a w strefie Retail Technology w kolorze niebieskim

Dopłaty

  • za stoisko narożne: + 5%
  • za stoisko półwyspowe: + 10%
  • za stoisko wyspowe: + 20%

Do zamówionej powierzchni należy zamówić wyposażenie dodatkowe lub zwiekszyć przyłącze energetyczne poprzez FORMULARZ W.

Powierzchnia zabudowana w Salonie IT & e-commerce - gotowe stoisko w specjalnej zabudowie

  • stoisko narożne 12 m2 + zaplecze 2 m2- 5450 zł, cena promocyjna do 30 czerwca - 4850 zł;
  • stoisko szeregowe 9 m2 + zaplecze - 4450 zł, cena promocyjna do 30 czerwca - 3850 zł;

Cena obejmuje wynajem powierzchni wystawienniczej wewnątrz hali wraz z zabudową. Przydział lokalizacji następuje w ramach dostępnej powierzchni. Rezerwacja powierzchni następuje w momencie odesłania wypełnionego FORMULARZA ZGŁOSZENIOWEGO (Formularz E).

Cena zawiera elementy zabudowy według następującej specyfikacji (wizualizacja powyżej):

  • zabudowa części stoiska (jak na zdjęciu powyżej) w systemie oktanorm o wysokości 2,4 m (stalowe profile ośmiokątne 4x4 cm w kolorze białym, wkłady w kolorze białym)
  • zaplecze z drzwiami harmonijkowymi zamykane na klucz
  • fryz z numerem stoiska i nazwą wystawcy
  • stolik i 3 krzesła 
  • 2 punkty świetlne
  • doprowadzenie prądu 230V / 2kW - jedno podwójne gniazdo elektryczne
  • wykładzina w kolorze niebieskim

Do zamówionej powierzchni należy zamówić wyposażenie dodatkowe lub zwiekszyć przyłącze energetyczne poprzez FORMULARZ W.

Opłata rejestracyjna - 750 zł - pokrywa:

  • wpis do katalogu targowego (do 1000 znaków w języku polskim i angielskim) wraz z danymi teleadresowymi
  • informacja o wystawcy w aktualnosciach na stronie internetowej targów
  • informacja o wystawcy w newsletterze promocyjnym targów
  • zaproszenie dla dwóch osób na wieczorne RetailShow Afterparty
  • sprzątanie stoiska
  • karnet parkingowy na drugi dzień zabudowy i dwa dni targowe (jeden samochód)
  • dostęp do internetu przez WiFi do 512 kB/s (jeden komputer)

Do wszystkich podanych cen należy doliczyć 23% VAT.

W celu zgłoszenia udziału w targach należy przesłać do Organizatora wypełniony i podpisany formularz zgłoszeniowy. Wraz z przesłaniem zgłoszenia należy wpłacić na konto Organizatora zaliczkę w wysokości 30% wartości zamówionej powierzchni. Wpłaty należy dokonać na podstawie wystawionego przez Organizatora dokumentu proforma. Zamówienia można składać do 30 września 2017 roku. 

Formularze zgłoszeniowe na targi oraz zamówienia usług promocyjnych, dodatkowego wyposażenia, udziału w modelowym sklepie, konkursach i inne.

Informacje praktyczne: harmonogram, odbiór gotowych stoisk, parking, transport i spedycja oraz noclegi.