23.11.2022, Sala konferencyjna C, I piętro, EXPO XXI
Uczestnicy: sieci handlowe food i non-food - cena promocyjna karty wstępu 390 zł (cena promocyjna do 31 października). Język konferencji: polski
9:30 rejestracja, kawa
SESJA I: INNOWACJE
10:00 Inspiracje ze światowego retailu, a rzeczywistość polskiego klienta i detalisty
Michalina Szczepańska, redaktor naczelna "Handel"
10:20 Commercial display w połączeniu z telewizją przemysłową.
Łukasz Lik - Technical&Marketing Manager, HIKVISION POLAND
10:40 Wykorzystaj efekt ROPO, aby zwiększyć ruch w sklepach.
Miłosz Wójcik, APPCHANCE
11:00 Zadowolony klient – czyli jak uprościć proces zakupowy innowacyjną i zorientowaną na użytkownika kasą samoobsługową.
Anna Schneider - UX Team Leader | Researcher w Symetria UX
Opowiem o procesie powstawania innowacyjnej kasy samoobsługowej firmy M4B w podejściu Proven Product Design. Dzięki temu podejściu przeszliśmy przez proces powstawania kasy opierając się m.in. na badaniach z użytkownikami, w tym z osobami z niepełnosprawnościami. Wszystko to po to, aby maksymalnie zwiększyć prawdopodobieństwo, że finalny produkt będzie skrojony pod potrzeby odbiorców. Omawiana kasa samoobsługowa wyposażona jest w nowatorskie na naszym rynku rozwiązania, które przybliżę podczas wystąpienia.
11:20 Cyberbezpieczeństwo w handlu – kluczowe wyzwania i trendy.
Kazik Tomczyk, SOTI
11:40 System EVER IOT a monitorowanie parametrów środowiska w łańcuchu dostaw.
Magdalena Grabus, EVER
12:00 Innowacyjne rozwiązania CCL z zakresu samoobsługi na tle zmieniającego się rynku.
Stéphane Durand – General Manager for CCL TECH in EMEA / Americas
Sebastian Kucharski – Product Manager, KONCEPT-L
12:20 lunch
SESJA II: TRENDY
13:50 Jak zwiększyć sprzedaż i osiągnąć sukces rynkowy sklepu na podstawie rozwiązań z amerykańskiego rynku?
Prowadzenie na żywo z Chicago dr Marek Borowiński - SHOP DOCTOR
autor programów TV: „Sklepowe Rewolucje”, ”Shop Doctor”, autor książki: „Doktor Kolor, czyli barwy pieniędzy, szczęścia i seksu”
14:10 Automatyzacja i samoobsługa – dwa kluczowe słowa dla rozwoju branży retail.
Kacper Krzyszczak, Product Manager MAGO S.A.
14:30 Klient - Praktyki Zakupowe - Technologia - Trio, które zwiastuje sukces.
Katarzyna Konkel, Michał Górski, Paweł Jakubowski - SCHWITZKE GÓRSKI
Jak osiągnąć harmonię i współbrzmienie celów, potrzeb i rozwiązań w digitalizacji procesów sprzedaży.
14:50 Myśl globalnie, projektuj lokalnie.
Ewa Gawroniak-Olejniczak, EGO-STUDIO
Jak nie stracić z oczu Klienta i sprawić, że z przyjemnością będzie robić zakupy w naszym sklepie.
15:10 Dlaczego kobiety kupują męskie bokserki?
Robert Sieńko - 3M PROJECT
O zachowaniach klienta w punkcie sprzedaży detalicznej. O wpływie odpowiedniej ekspozycji towaru na wysokość sprzedaży. O różnicach między klientem a shopperem.
15:30 Zakończenie konferencji
Program może ulec zmianie