Nawigacja

Reklama

Reklama w katalogu targowym
1 strona, wymiar: 205 x 265 mm - cena 3990 zł
1/2 strony, wymiar: 205 x 132 mm - cena 2790 zł
II okładka,  wymiar: 205 x 265 mm - cena 5490 zł
III okładka,  wymiar: 205 x 265 mm - cena 5290 zł
IV okładka,  wymiar: 205 x 265 mm - cena 5990 zł

Reklama w kwartalniku The Perfect Store Magazine
Publikację otrzymują bezpłatnie wszyscy odwiedzający targi RetailShow, zobacz ofertę reklamową >>

Reklama w Raporcie HANDEL
Coroczny kompleksowy przegląd aktualnej sytuacji na polskim rynku handlu detalicznego otrzymują m.in. uczestnicy konferencji Retail Congress, zobacz szczegółowa ofertę >>

Reklama w Raporcie SHOPPING CENTRESS IN POLAND
Coroczny kompleksowy przegląd aktualnej sytuacji na polskim rynku centrów handlowych i sieci detalicznych otrzymują zarządy sieci i centrów handlowych, zobacz szczegółowa ofertę >>

Ekspozycja materiałów promocyjnych podczas targów
Ekspozycja materiałów promocyjnych (folderów, ulotek itp.) w 3 miejscach (recepcja targowa, Salon Prasowy i Retail Innovations Theatre) oraz możliwość roznoszenia przez maksymalnie 3 hostessy na terenie hali targowej, koszt 2690 zł.

Ekspozycja bannera lub tablicy reklamowej
Ekspozycja wewnątrz hali w miejscu wskazanym przez Organizatora, koszt 250 zł/m2. Koszt zależny od wielkości powierzchni zajmowanej przez banner lub tablicę reklamową. 

The Perfect Store
Prezentacja konceptów, mebli, urządzeń i innych produktów w modelowym sklepie, zobacz warunki udziału >>

Konkurs Innowacje Handlu
Każdy wystawca może przystąpić do konkursu, zobacz warunki udziału >>

Prezentacje i warsztaty w Retail Innovations Theatre
Możliwość przeprowadzenia przez wystawców 15-minutowej prezentacji produktowej na scenie w hali targowej, koszt 990 zł. Prezentacje i warsztaty są dostępne bezpłatnie dla wszystkich zwiedzających targi. 

Pakiety sponsorskie
Status Partnera Strategicznego Międzynarodowych Targów RetailShow oraz Status Sponsora Głównego lub Sponsora Retail Congress, zobacz szczegóły oferty >>

Organizacja warsztatów w ramach Retail Networking
Przeprowadzenie warsztatów z partnerami handlowymi lub konferencji prasowej. Informacja o warsztatach zostanie dodatkowo zamieszczona w programie targów. Szczegóły oferty u Organizatora.


Do podanych cen należy doliczyć 23% VAT. W celu zgłoszenia udziału w targach należy przesłać do Organizatora wypełniony i podpisany formularz "Zgłoszenie uczestnictwa w targach". Wraz z przesłaniem zgłoszenia należy wpłacić na konto Organizatora zaliczkę w wysokości 30% wartości zamówionej powierzchni. Wpłaty należy dokonać na podstawie wystawionego przez Organizatora dokumentu proforma.