Nawigacja

Dlaczego warto być wystawcą

Targi odwiedzają osoby zarządzające i podejmujące decyzje w sieciach handlowych i gastronomicznych, osoby prowadzące niezależne placówki handlowe, a także zarządcy i najemcy centrów handlowych oraz firmy dostarczające wyposażenie dla sklepów, w tym lokalni dealerzy. Ubiegłoroczna edycja RetailShow zakończyła się dużym sukcesem, o czym świadczy liczba odwiedzających, pozytywne opinie gości jak i samych wystawców oraz pochlebne relacje w prasie branżowej. 

Silne strony targów RetailShow:

  • Jedyne w Polsce targi poświęcone wyposażeniu, technologiom i usługom dla handlu odwiedzane przez kluczowe osoby na rynku retail, decydujące o rozwoju i wyposażeniu placówek handlowych,
  • Wygodny dla zwiedzających podział wystawy na strefy: Store Design, Retail Technology oraz Equipment & Services,
  • The Perfect Store - modelowy sklep zbudowany na targach - nowy koncept z licznymi premierami produktów, które prezentują wystawcy,
  • Retail Congress - konferencja dla sieci handlowych: trendy, nowe koncepty, design, technologie i zarządzanie,
  • Retail Innovations Theatre - warsztaty i prezentacje otwarte dla wszystkich zwiedzających bezpośrednio na hali targowej,
  • Salon IT & e-Commerce - systemy i rozwiązania informatyczne dla branży handlowej (kanał tradycyjny i online) w obszarach zakupów, sprzedaży, marketingu, logistyki, księgowości, administracji, zarządzania, komunikacji i wielu innych,
  • Salon Gastro - oferta dla sieci w sektorze Horeca, oraz koncepty gastronomiczne zlokalizowane w sklepach,
  • Salon Digital Signage - informacja i marketing w miejscu sprzedaży
  • Konkurs Innowacje Handlu - wyróżnienia dla najlepszych produktów prezentowanych na targach,
  • Best Shop Concept Awards - prestiżowy konkurs dla sieci handlowych.

Warto zamówić stoisko na targach RetailShow i skorzystać z dodatkowych możliwości promocyjnych:

  • Prezentacja konceptów, mebli, urządzeń i innych produktów w modelowym sklepie
  • Udział w Konkursie Innowacje Handlu
  • Prezentacje i szkolenia w Retail Innovations Theatre
  • Reklama w katalogu targowym
  • Ekspozycja materiałów reklamowych podczas targów
  • Status Partnera Strategicznego Międzynarodowych Targów RetailShow
  • Status Sponsora Głównego Retail Congress
  • Status Sponsora  Retail Afterparty
  • Organizacja warsztatów dla partnerów handlowych

>> Folder informacyjny targów