Nawigacja

Konkursy

Targom RetailShow towarzyszą dwa konkursy dla firm z branży handlowej. W 2014 roku po raz pierwszy odbył się konkurs Best Shop Concept, w którym nagradzane są sklepy wyróżniające się pomysłem, designem, zastosowanymi technologiami oraz walorami użytkowymi. W konkursie Innowacje Handlu wybierane są najlepsze urządzenia, produkty i usługi dla branży handlowej pokazywane na targach. Obie propozycje to okazja do wyróżnienia się na tle konkurencji, a także szansa na dodatkową rekomendację i zdobycie uznania klientów.

Konkurs Best Shop Concept
Ideą konkursu jest przedstawienie i nagrodzenie najciekawszych konceptów sklepowych w różnych formatach, które wyróżniają się zarówno pod względem estetycznym jak i użytkowym. Oceniana jest spójność a jednocześnie unikalność konceptu, zastosowanie unikalnych rozwiązań oraz design. Do trzeciej edycji konkursu mogą być zgłaszane sklepy w kategoriach: sklep odzieżowy, sklep specjalistyczny, hipermarket, supermarket, dyskont, sklep typu convenience oraz sklepy po remodelingu, które działają na terenie Polski i zostały otwarte w 2016 roku.

Konkurs Innowacje Handlu
W siódmej edycji konkursu wyłonione zostaną najlepsze urządzenia, produkty i usługi prezentowane podczas targów. Wystawcy mogą zgłaszać produkty w kategoriach: systemy i technologie IT; projekty i wyposażenie wnętrz sklepowych; oświetlenie, kasy fiskalne i wagi; drukarki, skanery, kolektory, POS; programy lojalnościowe; e-commerce & mobile; ochrona i systemy zabezpieczeń; systemy marketingowe, POS i digital signage; systemy franczyzowe dla handlu oraz logistyka i magazyn. Zwycięzcy będą mogli używać logotypu „Innowacje Handlu 2016”, a także dokonać prezentacji nagrodzonych produktów w Retail Innovations Theatre drugiego dnia targów.