Nawigacja

Retail Innovations Theatre 2017

Uczestnictwo w warsztatach i prezentacjach dla słuchaczy jest bezpłatne!

PIERWSZY DZIEŃ: 15.11.2017

11:00 - 11:45   Sklepowe Rewolucje, czyli jak uleczyć sklep i zwiększyć sprzedaż. -  dr Marek Borowiński, SHOP DOCTOR (prowadzący program telewizyjny Sklepowe Rewolucje)
Podczas tego szkolenia uczestnicy poznają proste sposoby na aranżacje sklepów, która przyczyni się do zwiększenia sprzedaży

11:45 - 12:10   Sklep Perfect Store 2017 - Jakie są najnowsze trendy w projektowaniu wnętrz sklepowych, co ciekawego pojawiło się na przestrzeni ostatniego roku w Polsce i na świecie. - architekt Magdalena Kopczyńska i architekt wnętrz Hanna Chudy, Ego-Studio Shop Design.
W tym roku tematem przewodnim projektu jest zachęcenie Inwestorów do szukania różnorodności i swobody w aranżacji przestrzeni sklepowej. Pokażemy Inwestorom, że warto odejść od utartych schematów i otworzyć się na nowe rozwiązania, osiągając w ten sposób przewagę nad konkurencją. Mamy do dyspozycji wiele ciekawych produktów i usług, dzięki którym możemy pozwolić sobie na swobodne kształtowanie przestrzeni sklepu. Kompleksowe zestawienie wszystkich tych elementów pokazujemy w tegorocznym zaprojektowanym przez nas sklepie modelowym. Podczas wykładu omówimy najciekawsze produkty, usługi i realizacje projektów sklepów i pokażemy w jakim kierunku podążają najnowsze trendy projektowe. Wykład zilustrujemy przykładami dobrych rozwiązań zastosowanych w praktyce.

12:10 - 12:25   Industry 4.0 to nie slogan. Jak nowoczesne technologie pozwalają wyeliminować straty w transporcie towarów? - Jakub Szarata, SKK

12:25 - 12:40   Konfiguratory w e-commerce dla B2B - Robert Wiśniewski, BEST.NET 
Z prezentacji dowiesz się jak poprawić komunikację z klientami B2B i zmniejszyć koszty obsługi zamówienia.

12:40 - 13:25   Najnowsze trendy w handlu, czyli jak dotrzeć do nowego pokolenia nabywców i zwiększyć sprzedaż?  - dr Marek Borowiński, SHOP DOCTOR (prowadzący program telewizyjny Sklepowe Rewolucje).
Podczas tego szkolenia uczestnicy poznają zasady komunikacji z nowym pokoleniem nabywców

13:25 - 13:40   Pieniądze szczęścia nie dają, ale zakupy tak! Co zrobić, aby milej się wydawało, czyli o tym jak zoptymalizować ścieżkę płatności w e-sklepie. - Radosław Łach, eCARD 

13:40 - 13:55   Digital transformation i innowacje epublishingu gazetek promocyjnych. - Prot Haładaj, Hubbly Group
Podczas tej prezentacji dowiesz się, jak wygodniej, niż w Excelu, można kolekcjonować treści i zarządzać ich zmianą podczas przygotowania numeru gazetki promocyjnej oraz jak skolekcjonowane wcześniej treści publikować w dogodny dla konsumenta sposób z łatwym dostępem reklamodawców i czytelnością treści na smartfonach. Prot Haładaj, prezes i współzałożyciel Hubbly Group LTD opowie o swoich doświadczeniach z pracy m.in. z Super Pharm Poland oraz czeskim Rossmannem, które zaowocowały powstaniem wyjątkowego produktu dla każdego retailera wydającego szybko rotujące gazetki promocyjne.

DRUGI DZIEŃ: 16.11.2017

11:00 - 11:45   Jak myśli klient i dlaczego kupuje, czyli, jak marketing wizualny wpływa na sposób myślenia klientów w sklepie i ich decyzje zakupowe. - prowadzenie dr Marek Borowiński, SHOP DOCTOR (prowadzący program telewizyjny Sklepowe Rewolucje).
Szkolenie uzmysławia i pokazuje mechanizmy oraz procesy myślowe, jakie zachodzą w głowie klienta przebywającego w sklepie.

11:45 - 12:10   Sklep Perfect Store 2017 - Jakie są najnowsze trendy w projektowaniu wnętrz sklepowych, co ciekawego pojawiło się na przestrzeni ostatniego roku w Polsce i na świecie. - architekt Magdalena Kopczyńska i architekt wnętrz Hanna Chudy, Ego-Studio Shop Design.
W tym roku tematem przewodnim projektu jest zachęcenie Inwestorów do szukania różnorodności i swobody w aranżacji przestrzeni sklepowej. Pokażemy Inwestorom, że warto odejść od utartych schematów i otworzyć się na nowe rozwiązania, osiągając w ten sposób przewagę nad konkurencją. Mamy do dyspozycji wiele ciekawych produktów i usług, dzięki którym możemy pozwolić sobie na swobodne kształtowanie przestrzeni sklepu. Kompleksowe zestawienie wszystkich tych elementów pokazujemy w tegorocznym zaprojektowanym przez nas sklepie modelowym. Podczas wykładu omówimy najciekawsze produkty, usługi i realizacje projektów sklepów i pokażemy w jakim kierunku podążają najnowsze trendy projektowe. Wykład zilustrujemy przykładami dobrych rozwiązań zastosowanych w praktyce.

12:10 - 13:10   Jak zaprojektować wspaniałe doświadczenia Klienta. -  Krzysztof Gwozdek, PROFES
Weź udział w godzinnym warsztacie. Poznasz na nim proces projektowania wzorcowego doświadczenia Klienta mający na celu uzyskanie jego pełnej satysfakcji i zbudowanie unikatowej więzi skutkującej wysoką lojalnością Klienta.

13:10 - 14:10   Optymalizacja cen detalicznych - wykorzystywanie analiz statystycznych do wzrostu marży zysku.Grzegorz Furtak oraz Piotr Jastrzębski, pricingLAB

14:10 – 14:55   Jak zmiana aranżacji piekarni i cukierni przyczynia się do wzrostu sprzedaży? – prowadzenie dr Marek Borowiński, SHOP DOCTOR (prowadzący program telewizyjny Sklepowe Rewolucje).
Jak zmiana aranżacji piekarni i cukierni przyczynia się do wzrostu sprzedaży?”  Szkolenie to uświadamia, jak właściwie urządzić piekarnię i cukiernię, tak, aby wpłynąć na zachowanie klientów, celem zwiększenia sprzedaży.

Prelegenci >