Nawigacja

Agenda Retail Congress 2023

22.11.2023, Sala konferencyjna C, I piętro, EXPO XXI

Uczestnicy: sieci handlowe food i non-food - cena promocyjna karty wstępu 390 zł (cena promocyjna do 31 października dla przedstawicieli sieci handlowych). Język konferencji: polski/angielski (tłumaczenie symultaniczne)

9:30   rejestracja, kawa

SESJA I: INNOWACJE

10:00   AI: droga do utopii czy dystopii? Wpływ na życie, pracę i rynek ... w tym handel
Sebastian Starzyński, Prezes TakeTask

  •     wgląd w tempo i kierunki rozwoju sztucznej inteligencji
  •     potencjał co możliwe, co niebezpieczne, co nieznane
  •     wpływ na pracy, gospodarkę i życie codzienne (zdrowie, zakupy, rozrywka ...)
  •     etyka i regulacje: ścieżki do utopii i rola każdego z nas

10:30   Jak zapobiegać kradzieżom i minimalizować straty w placówkach handlowych. Sztuczna inteligencja w CCTV w służbie loss prevention.
Armen Moska, Business Development Manager, Retail Technology Solutions, HIKVISION POLAND

10:50   Unlocking Retail Success: The Power of Price Management and Supply Chain Optimization
Nicolas George – Sales Director, OPTIMIX
Our conference will not only present Optimix Pricing & Supply Chain solutions but also deep into two use cases that demonstrate how our solutions are driving success for retailers. In a competitive landscape with soaring consumer expectations, this is your chance to gain a competitive edge. Don't miss out on the opportunity to see how we can take your business to the next level!

11:10   Retail Business Technology : Artificial Intelligence (AI), Connected technologies and Data Analytics
Atul M Karanjkar, Sensormatic Solutions / Johnson Controls, Inc.
Retail technologies are being driven by consumers, primarily, aided by technological advancement in the computing power. The increasing computing power is enabling vast amount of data analysis rapidly, resulting in AI algorithms evolution, benefiting business intelligence,  driving enhanced store performance, productivity & efficiencies gain and thereby far better customer experience. Backed up by illustrations & real life case studies, this presentation will focus on how AI, data analytics and IOT are being integrated by retailers in the apparel, grocery and sports segments.

11:30   SOTI ONE: narzędzie wspierające IT w krytycznych procesach biznesowych.
Kazik Tomczyk, SOTI

11:50   Prostota innowacją w wymiarowaniu dla e-commerce.
Piotr Klepczarek – Dyrektor Generalny EMEA, Cubetape
Sebastian Kucharski – Product Manager, KONCEPT-L

12:10   lunch

SESJA II: TRENDY

14:00   Innowacje w projektowaniu sklepów: Trendy z Ameryki
dr Marek Borowiński - SHOP DOCTOR
Przedstawienie najnowszych trendów i innowacji w projektowaniu sklepów, które są skuteczne na rynku amerykańskim i mogą być zastosowane na innych rynkach.

14:20   Future of retail / realisation of 24/7 concept in Czech Republic
Marco Schumacher, Director of Business Development, MORIS DESIGN

14:40   Mobile Game as a Loyalty Campaign for FMCG Retail.
Alexander Kokhanovskyy, SH Games, Co-Founder and CO-CEO

15:00   Dlaczego wszyscy dziś mówią o RFID?
Tomasz Musiał & Krzysztof Kuliś, Talkin’Things

15:20   Zakończenie konferencji

PRELEGENCI

REJESTRACJA NA KONFERENCJĘ

 

Program może ulec zmianie