Nawigacja

Agenda Retail Congress 2024

20.11.2024, Sala konferencyjna C, I piętro, EXPO XXI

Uczestnicy: sieci handlowe food i non-food - cena promocyjna karty wstępu 390 zł (cena promocyjna do 31 października dla przedstawicieli sieci handlowych). Język konferencji: polski

Szczegółowa agenda jest w trakcie budowy, w programie m.in.:

    Aktualne potrzeby konsumentów – jak kupują dzisiejsi Polacy? (na podstawie raportu Omni-commerce. Kupuję wygodnie”) - Patrycja Sass-Staniszewska. Prezes Zarządu Izby Gospodarki Elektronicznej (e-Izby), której misją jest rozwój polskiej branży gospodarki cyfrowej poprzez współpracę, wymianę know-how, działania legislacyjne, reprezentację wspólnych interesów na arenie krajowej oraz międzynarodowej. Członek Board of Directors Ecommerce Europe, w której e-Izba jest zrzeszona. Członek Rady ds. Cyfryzacji V kadencji przy Ministerstwie Cyfryzacji.

  • Potrzeba szybkiego i wygodnego dostępu do produktów oraz przywiązanie do sprawdzonych kanałów zakupowych w sieci.
  • Wielokanałowa integracja z marką – czego oczekuje konsument?
  • Wyzwania dla retail i e-commerce.
  • Jak płatność i dostawa warunkują zakupy w sieci?
  • Rosnąca popularność aplikacji mobilnych.
  • Online czy offline? – Jakie wymagania ma dzisiaj polski konsument?

    Strategia sprzedaży wielokanałowej i ceny. - Szymon Bujalski – Co-founder Studio111, wiceprzewodniczący Rady e-Izby. Doświadczony menedżer z wieloletnim stażem w branży handlowej, szczególnie w obszarze e-commerce. W latach 1999-2010 pracował w firmie Komputronik, gdzie jako Wiceprezes współuczestniczył w wprowadzaniu spółki na giełdę papierów wartościowych w Warszawie i współtworzył jeden z pierwszych sklepów internetowych w Polsce. W latach 2010-2015, jako Head of Retail w Grupie Naspers, zarządzał spółkami Retail z portfolio Grupy Allegro. Od 2015 roku związany z Empik, gdzie rozwijał ofertę e-commerce i wprowadził marketplace oraz był współodpowiedzialny za wdrożenie Empik Premium. Ostatnie 3 lata spędził w Grupie Modivo/eobuwie gdzie zarządzał sklepami w 20 krajach. Obecnie Co-founder agencji Studio 111, wiceprzewodniczący Rady Izby Gospodarki Elektronicznej.

W dzisiejszej walce o klienta cena jest ważna, ale nie najważniejsza. Walka samą ceną to droga donikąd. Sprzedawca (retailer) powinien: 

  • zastanowić się w jaki sposób wyróżnić ofertę na tle konkurencji, by móc zaproponować inną (wyższą) cenę? Na co zwrócić w tym przypadku uwagę? 
  • zwrócić uwagę czy grono odbiorców towarów tworzą lojalni i powracający klienci? Jak zbudować lojalność klientów do marki retailera?
  • rozważyć liczbę posiadanych kanałów sprzedażowych – oczekiwania klienta omnichanel,
  • prześledzić percepcję brandu w dłuższej perspektywie czasu w kontekście walki cenowej - na podstawie konkretnych przykładów.  

W ramach prelekcji omówiona zostanie wielokonaławość oraz jej wpływ m.in. na większą elastyczność cenową czy lepsze dotarcie do klienta. A także popularne w Polsce porównywarki cenowe  oraz przydatne wskazówki jak z nimi walczyć?

    Neurodesign: Jak Wpływać na Mózg Klienta Poprzez Przestrzeń Sklepową. - dr Marek Borowiński
Neurodesign to trend, który łączy wiedzę o ludzkim mózgu z projektowaniem wnętrz. W tym temacie wyjaśnię, jak można wykorzystać zasady neurologii, aby tworzyć sklepy, które aktywują określone emocje i decyzje zakupowe. Od oświetlenia po rozmieszczenie produktów – zobacz, jak sprawić, aby Twój sklep dosłownie "rozmawiał" z umysłem klienta.

    Technologiczna luka w wymiarowaniu przesyłek e-commerce. Cubetape. - nowy wymiar skuteczności. - Piotr Klepczarek, Dyrektor Generalny EMEA, Cubetape. Jako dyrektor generalny w Cubetape EMEA buduje strategię Go-To-Market, partnerstwa i alianse. Innowacyjne mobilne urządzenie do wymiarowania, Cubetape, zapewnia precyzyjne pomiary paczek i palet, stanowiąc pionierskie osiągnięcie w logistyce, transporcie i handlu.

    Nowoczesne rozwiązania płatnicze: klucz do rozwoju, nie ograniczenie. - Paweł Muniak PayTel SA, Director of Product Management.Ekspert w dziedzinie płatności. Obecnie pełni funkcję Dyrektora Biura Zarządzania Produktami w PayTel (Grupa SIBS), gdzie kieruje pracami nad rozwojem innowacyjnych rozwiązań omni-channel, skupiając się na wzroście konwersji i upraszczaniu ścieżki zakupowej. Wcześniej pracował w firmie Klarna, gdzie odpowiadał za rozwój marki w Polsce oraz budowę strategicznych współprac z kluczowymi partnerami. Jego specjalizacją jest tworzenie rozwiązań opartych o nowoczesne technologie, dostosowanych do zmieniających się potrzeb klientów i partnerów biznesowych w branży handlowej.

    Czy można dostarczyć sukces?- Katarzyna Gniewosz, dyrektor handlowy Modern Expo. "Jako doświadczony lider i sprzedawca z wieloletnim doświadczeniem w branży retail, koncentruję się na dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań, które maksymalizują wartość dla klientów. Moja pasja do optymalizacji procesów sprzedażowych i umiejętność budowania długotrwałych relacji biznesowych pozwalają mi skutecznie identyfikować potrzeby klientów i wdrażać strategię, która przynosi realne rezultaty. Wierzę, że kluczem do sukcesu w retailu jest nieustanne poszukiwanie najlepszych rozwiązań i dostosowywanie ofert do zmieniających się warunków rynkowych."

Jako Modern Expo definiujemy sukces w przypadku projektów związanych z wyposażeniem sklepu, czy szerzej dużych wdrożeń w sektorze retail jako kompletne rozwiązanie, które obejmują nie tylko produkty (elementy wyposażenia), ale także pełny wachlarz usług towarzyszących jak choćby instalacja czy optymalizacja przestrzeni, jak również pełny proces zarządzania takim projektem wdrożeniowym. Modern Expo wielokrotnie dowiozło właśnie tak definiowany sukces, nawet w przypadku projektów, które były zupełnie niestandardowe, czy wręcz nowatorskie. Opowiemy o tym jak to zrobić.

    Wideoanaliza w retailu - 5 rzeczy, które system CCTV może zrobić za Ciebie. - Armen Moska. Business Development Manager, Retail Technology Solutions, HIKVISION POLAND. Od ponad 10 lat wspiera największe sieci detaliczne w procesie transformacji cyfrowej. Doradza w zakresie rozwoju technologicznego poprzez odpowiedni dobór i implementację technologii strategicznych w placówkach handlowych, skupiając się przede wszystkim na opracowaniu koncepcji i wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań wpierających kluczowe obszary ich działalności. Swoje doświadczenie zdobywał jako dostawca zintegrowanych technologii budujących przewagę konkurencyjną swoich Klientów. Specjalizuje się w systemach centralnego zarządzania obiektami rozproszonymi ze szczególnym uwzględnieniem technologii obiektowych. W Hikvision Poland od ponad roku odpowiada za rozwój relacji biznesowych z kluczowymi Klientami sektora detalicznego. Prowadzi projekty oparte w głównej mierze o zaawansowaną analizę wideo w placówkach handlowych.

 

REJESTRACJA NA KONFERENCJĘ