Nawigacja

Zwycięzcy w konkursie Best Shop Concept 2015:


  Kategoria: Supermarket
Intermarche (ul. Umultowska, Poznań)
Firma: SCA PR Polska Sp. z o.o.

Sklep o powierzchni 1200 mkw. Nowy koncept Intermarche to praktyczne rozwiązania w obszarze nowoczesnych technologii, ekspozycji  produktów, oświetlenia oraz nowych usług. Wyróżniki nowego konceptu to szeroki wybór produktów świeżych ( piekarnia, cukiernia, warzywa-owoce, nabiał), wyróżnienie ważnych działów i strefy dedykowane, lada tradycyjna z bogatą ofertą produktów z własnej wędzarni, szeroka oferta dań gotowych, obecność produktów regionalnych i lokalnych, ciepła aranżacja wnętrza sklepu, komfort i wygoda zakupów.
     
  Kategoria: Convenience
Carrefour Express (Plac Bankowy, Warszawa)
Firma: Sieciowe Sklepy Sp. z o.o.

Sklep wyróżnia nowatorskie i kompleksowe podejście do klienta i robienia zakupów. Zajmuje 122 mkw., a z uwagi na lokalizację (miejsce o dużym natężeniu ruchu) kluczowe było dobre zaplanowanie przestrzeni. Wnętrze stało się nowoczesne dzięki zmianie aranżacji, nowym regałom i grafikom Warszawy. Szerokie alejki zapewniają wygodne i szybkie zakupy. Koncept, dostosowując asortyment do potrzeb klientów, wprowadził dedykowane miejsce na zdrową żywność (produkty bio, produkty bezglutenowe) i kuchnie świata. Wyodrębniono przestrzeń na specjały francuskie pod marką „Reflets de France”, dostępne na wyłączność w Carrefour. W placówce uruchomiono nową odsłonę kącika kawowego. Na klienta czeka wydzielona strefa szybkich zakupów, a w niej oferta dań gotowych „food to go”, odpiekane na miejscu pieczywo. Sklep ma rozbudowany asortyment produktów pozaspożywczych i kategorię Zdrowie. Express świadczy usługi dodatkowe, m.in. doładowanie telefonu i usługę cashback.
     

  Kategoria: Remodeling
Komfort (Galeria Echo, ul. Świętokrzyska, Kielce)
Firma: Schwitzke Górski Sp. z o.o.

Celem projektu było zdefiniowanie na nowo wizerunku marki Komfort – w aspekcie obsługi klienta, komunikacji marketingowej, wizerunku sklepów. Zaprojektowany układ funkcjonalny salonu odzwierciedla kluczowe kompetencje sieci Komfort. W centralnej części salonu zaprojektowano otwartą dla klientów strefę doradców, likwidując bariery architektoniczne. Wizerunek salonu, jego monochromatyczna stylistyka, ma na celu podkreślenie walorów produktów, przejrzystość komunikacji oraz rozpoznawalność marki. Sklepy Komfort są teraz miejscem, w którym klient z pomocą ekspertów dokonuje wyboru produktów w otwartej, jasnej i czytelnej przestrzeni sprzedaży.
     

  Kategoria: Sklep odzieżowy
Resler Junior (Stary Rynek, Chojnice)
Firma: Black Hog Design Studio & Ego-Studio

Resler Junior to sklep o pow. 300 mkw. z odzieżą i zabawkami dla dzieci. Ta wyjątkowa inwestycja, zrealizowana poza obszarem dużych miast, stanowi wartościowy przykład stworzenia wyrazistej marki oraz wyróżniającego się konceptu sklepu. Projekt jest efektem współpracy specjalistów projektujących wizerunek marki oraz architektów wnętrz. Resler Junior to nie tylko przestrzeń handlowa, ale też – poprzez strefę kawiarenki oraz strefę zabaw – miejsce spotkań mieszkańców miasta. Motywem przewodnim dla koncepcji wizerunku marki stał się Cyrk – wszystkie elementy identyfikacji, począwszy od znaku, poprzez elementy wnętrza (meble, oznaczenia działów, tapety, okno wystawiennicze), aż po materiały promocyjne oparto o tę stylistykę.
     
  Kategoria: Sklep specjalistyczny
Birreria Artigianale by Heritage (ul. Tamka 9, Warszawa) Firma: A+D Dariusz Gocławski

Sklep o powierzchni 36 mkw., idealnie łączący sprzedaż z małą gastronomią. W ofercie sklepu są rzemieślnicze piwa z Włoch i z Anglii, napoje, ciasta, przekąski, mała gastronomia – proste dania, starannie dopasowane do oferowanych piw. Starannie dobrana lokalizacja sprzyja widoczności punktu. Projekt wykorzystuje w innowacyjny sposób m.in. unikalne światła z możliwością ściemniania, ekrany i projekcję wielkoformatową, staranne strefowanie lokalu, branding na elewacji, zasady VM umieszczając ważne elementy na odpowiednich wysokościach lokalu. Warto podkreślić pojemność lokalu przy zachowaniu elegancji, proste materiały podkreślające jakość oferty oraz nagłośnienie sprzyjające zakupom.
     

  Kategoria: Sklep specjalistyczny - wyróżnienie
Play (CH Arkadia, ul. Jana Pawła II, Warszawa)
Firma: P4 Sp. z o.o.

Koncept ma na celu poprawienie komunikacji z klientem oraz uwzględnienie nowego, ulepszonego pozycjonowania marki Play. Architektoniczny projekt salonu został stworzony w sposób kreatywny, koncepcyjny i pomysłowy, całkowicie dostosowany do potrzeb klientów. To starannie dobrana kolorystyka, najwyższej jakości materiały wykończeniowe, precyzyjnie dobrane elementy ekspozycyjne. Stanowiska do obsługi zostały zaprojektowane zgodnie z przepisami BHP oraz zasadami ergonomii, aby wspomagać efektywność konsultantów i spełniać oczekiwania klientów.