Nawigacja

Zwycięzcy w konkursie Best Shop Concept 2023

  Kategoria: Supermarket
MARKET POINT
Adres: ul. Galicyjska 4, Dojazdów
Firma: F.H. TROKOS sp. z o.o.

Firma Market Point stabilnie rozwijająca swoją markę postawiła w swoich sklepach na nową jakość przestrzeni  opartą o grę światłocienia we wnętrzu. Profesjonalnie przygotowany projekt aranżacji z dbałością o najmniejsze szczegóły, umożliwił optymalne wykorzystanie przestrzeni
z uwzględnieniem komfortu klienta. Sklep wyróżnia  atrakcyjna wizualnie ekspozycja produktów z  czytelnym układem poszczególnych działów sklepu. Akcentem przykuwającym uwagę klienta jest  wydzielona z przestrzeni Strefa Sprzedaży Tradycyjnej  połączona ze stoiskiem Piekarniczym, o wysmakowanej grze materiałów - drewna dębowego, klinkieru i głębokiej czerni. Pomimo dużej powierzchni hali sprzedaży wnętrze sprawia wrażenie  kameralnego. Ważną rolę odgrywa oświetlenie, które przekształca typową przestrzeń sklepu w klimatyczne wnętrze o delikatesowym charakterze. Ponadto wydzielono Strefę Warzyw i Owoców, Zdrowej Żywności oraz Strefę Win i Stoiska Monopolowego które subtelnie wyróżniają się z przestrzeni sklepu.
     
  Kategoria: Sklep typu convenience
ODIDO
Adres: ul. Filtrowa 83, Warszawa
Firma: MAKRO Cash and Carry Polska S.A.

Sieć modernizuje sklepy wraz z franczyzobiorcami według ustalonego standardu poprawiając wizualny wygląd sklepu, który pozwala na zwiększenie obrotu i lepszy odbiór przez klienta. Koncept łączy w sobie funkcjonalność oraz nową jakość w podejściu do franczyzobiorców. 
Moim zdaniem te zgłoszenie będzie ciekawe i inne niż wszystkie. Pokazujemy tym zgłoszeniem, że sklepy typu convenience  mogą być ładne, funkcjonalne i dostępny dla wszystkich.
     
  Kategoria: Sklep odzieżowy
LAURELLA
Adres: ul. Floriańska 14 , Kraków
Firma: KUNSZT STUDIO

Flagowy sklep marki Laurella zlokalizowany jest w sercu Krakowa przy ulicy Floriańskiej,w którym jesteśmy autorami konceptu wnętrza wraz z elementami identyfikacji wizualnej. Głowną ideą było stworzenie wyjątkowego miejsca, które stanie się symbolem Laurelli jako przestrzeni do spędzania wolnego czasu z najbliższymi i rozrywki. W związku z tym na przestrzeni nieco ponad 100m2 zlokalizowano strefy doświadczeń , spełniające potrzeby naszych konsumentek. W głównej sali oprócz strefy sprzedaży został zaprojektowany mini Bar z darmową kawą dla osób towarzyszących. W kolejnej przestrzeni stworzyliśmy plac zabaw dla najmłodszych ze zlokalizowanymi naprzeciwko przymierzalniami. Całość projektu ujęta jest w wyjątkowe ramy i kolorystykę Laurelli. Meble wraz dekoracją i wyposażeniem nawiązują do stylu Miami Vice z elementami art deco i przedstawiają elementy oraz estetykę przydrożnych moteli w Miami. Tym samym wizyta w Laurelli staje się wyjątkowym doświadczeniem dla wszystkich użytkowników.
     
  Kategoria: Sklep specjalistyczny
INGLOT
Adres: ul. Pawia 5, Kraków
Firma: Schwitzke Górski sp. z o.o.

Kluczowym elementem naszego projektu były głębokie badania konsumenckie, które umożliwiły dostosowanie salonu do potrzeb różnych grup klientek, zarówno młodszych, preferujących samoobsługę, jak i stałych klientek. Projekt ten nie tylko odzwierciedla najwyższe standardy estetyki i funkcjonalności, ale jego inspiracją jest piękno kobiecej twarzy. W naszej koncepcji wykorzystaliśmy naturalne odcienie beżu i gamę nude, nawiązując do tekstur i odcieni skóry, co stanowi istotny element DNA marki Inglot. Dodatkowo, wprowadziliśmy łuki w przestrzeni, które podkreślają cechy twarzy i kreują ścieżki klienta, przyciągając uwagę swoją wyjątkową formułą. Nowoczesne rozwiązania, takie jak dynamiczne treści na ekranach LED i strefa wypoczynkowa, tworzą inspirującą atmosferę zakupową oraz pozwalają na zapoznanie się z marką i jej produktami.Nasz projekt pozwolił na połączenie tradycyjnych wartości marki Inglot z nowoczesnymi rozwiązaniami i zrozumieniem potrzeb klientów.
     
  Kategoria: Sklep specjalistyczny
LYNX OPTIQUE
Adres: ul. Ostrobramska 75C, Warszawa
Firma: MUSU Anna Irek

Salon Optyczny marki LYNX Optique zlokalizowany w Warszawie prezentuje nowy wizerunek opracowany przez studio MUSU. Najważniejszymi cechami tego wyróżniającego się na rynku optycznym konceptu jest przytulna elegancja inspirowana światem mody a jednocześnie pozostająca dostępna i komfortowa dla Klienta. Przejrzystość oferty zapewniają panele ekspozycyjne zapewniające możliwość zmiany układu półek, luster czy grafik. Uzupełnieniem są stoły zaprojektowane z odrobiną finezji, służące do eksponowania opraw oraz jako stanowisko porad stylisty czy miejsce eventów. Otwarcie gabinetów podkreśla transparentność i profesjonalny charakter oferowanych usług, a zastosowane zasłony w łatwy sposób gwarantują intymność w trakcie konsultacji. Kolorystyka ciepła - drewno, biel, grafit z mocnymi akcentami ceglanego pomarańczu, zastosowanego w tkaninach zasłon i siedzisk, nawiązującego do logotypu Lynx. Profesjonalne oświetlenie zapewnia dobrą czytelność barw produktów i buduje przytulną atmosferę.
     

 
  Kategoria: Gastronomia
LOKAL +48
Adres: ul. Żwirki i Wigury 1, Warszawa
Firma: Lagardère Travel Retail Sp. z o.o.

To nie tylko bar, ale też ciekawy przystanek w podróży na Lotnisku Chopina w Warszawie. Telefoniczny kod kraju w nazwie Lokal +48 kieruje uwagę na Polskę, a hasło "Łączymy lokalnie" na relacje i ofertę doskonałych przekąsek oraz rodzimych trunków w wielu smakach. Sense-of-place tworzy m.in. prawdziwy Jelcz-"Ogórek", któremu dano nowe życie, aranżując w nim strefę relaksu z miejscami siedzącymi. To przestrzeń z potencjałem instagramowym. Lokalny klimat buduje też ogromny mural przedstawiający symbole i panoramy polskich miast. Obsługa – w duchu przysłowiowej polskiej gościnności – pełni rolę gospodarczy, by goście mogli doświadczyć autentycznej lokalnej kultury i smaków.