Dlaczego warto być wystawcą
Targi odwiedzają osoby zarządzające i podejmujące decyzje w sieciach handlowych i gastronomicznych, osoby prowadzące niezależne placówki handlowe, a także zarządcy i najemcy centrów handlowych oraz firmy dostarczające wyposażenie dla sklepów, w tym lokalni dealerzy. Ubiegłoroczna edycja RetailShow zakończyła się dużym sukcesem, o czym świadczy liczba odwiedzających, pozytywne opinie gości jak i samych wystawców oraz pochlebne relacje w prasie branżowej.
Silne strony targów RetailShow:
-
Jedyne w Polsce targi poświęcone wyposażeniu, technologiom i usługom dla handlu odwiedzane przez kluczowe osoby na rynku retail, decydujące o rozwoju i wyposażeniu placówek handlowych,
-
Wygodny dla zwiedzających podział wystawy na strefy: Store Design, Retail Technology oraz Equipment & Services,
-
The Perfect Store - modelowy sklep zbudowany na targach - nowy koncept z licznymi premierami produktów, które prezentują wystawcy,
-
Retail Congress - konferencja dla sieci handlowych: trendy, nowe koncepty, design, technologie i zarządzanie,
-
Retail Innovations Theatre - warsztaty i prezentacje otwarte dla wszystkich zwiedzających bezpośrednio na hali targowej,
-
Salon IT & e-Commerce - systemy i rozwiązania informatyczne dla branży handlowej (kanał tradycyjny i online) w obszarach zakupów, sprzedaży, marketingu, logistyki, księgowości, administracji, zarządzania, komunikacji i wielu innych,
-
Salon Gastro - oferta dla sieci w sektorze Horeca, oraz koncepty gastronomiczne zlokalizowane w sklepach,
-
Salon Digital Signage - informacja i marketing w miejscu sprzedaży
-
Konkurs Innowacje Handlu - wyróżnienia dla najlepszych produktów prezentowanych na targach,
-
Best Shop Concept Awards - prestiżowy konkurs dla sieci handlowych.
Warto zamówić stoisko na targach RetailShow i skorzystać z dodatkowych możliwości promocyjnych:
-
Prezentacja konceptów, mebli, urządzeń i innych produktów w modelowym sklepie
-
Udział w Konkursie Innowacje Handlu
-
Prezentacje i szkolenia w Retail Innovations Theatre
-
Reklama w katalogu targowym
-
Ekspozycja materiałów reklamowych podczas targów
-
Status Partnera Strategicznego Międzynarodowych Targów RetailShow
-
Status Sponsora Głównego Retail Congress
-
Status Sponsora Retail Afterparty
-
Organizacja warsztatów dla partnerów handlowych
PROFIL ZWIEDZAJĄCYCH
PLAN STOISK
OFERTA WYSTAWIENNICZA
PAKIETY SPONSORSKIE
REKLAMA NA TARGACH
ZGŁOSZENIE PRODUKTU DO KONKURSU INNOWACJI HANDLU
BUDOWA STOISK I LOGISTYKA
DOJAZD I HOTELE
FORMULARZE I PLIKI DO POBRANIA
NEWSLETTER TARGOWY