PC-Market - oprogramowanie dla sklepów, supermarketów oraz sieci sklepów.
Za pomocą programu PC-Market:
- szybko znajdziesz najgorzej i najlepiej sprzedające się towary,
- prześledzisz dokładną historię towaru. Od wprowadzenia na magazyn do sprzedania ostatniej sztuki,
- sprawdzisz stan rozliczeń z kontrahentami. Ile masz niezapłaconych faktur, ile nieodebranych pieniędzy,
- podglądniesz ile sklep "zarobił". Program poda, jaką kwotę marży sklep zrealizował dziś (lub w przeszłości) na sprzedanych towarach,
- sprawdzisz stan kasy. W każdej chwili dowiesz się ile pieniędzy powinno się znajdować w kasetce kierownika sklepu,
- zaoszczędzisz na szybkim sporządzeniu remanentu. Dzięki współpracy z przenośnymi terminalami remanent będzie trwał krócej. Możesz też użyć terminali do wprowadzania dostaw,
- szybko wydrukujesz etykietki na półki. Możesz sam zaprojektować etykietkę dla swojego sklepu. Podczas dostawy program sam je wydrukuje dla nowych towarów,
- szybko ometkujesz swoje towary. Dzięki współpracy z drukarkami kodów kreskowych wydruk 100 etykiet na towary, to kwestia kilkunastu sekund,
- możesz zaoszczędzić czas na wprowadzaniu dokumentów dostaw. Jeśli Twój dostawca prześle je przez Internet.
PC-Market w połączeniu z PC-POS stanowi kompleksowy system do zarządzania sprzedażą detaliczną. PC-POS jest prostym i funkcjonalnym programem kasowym typu POS przeznaczonym dla stanowiska komputerowego z monitorem, drukarką fiskalną, czytnikiem kodów kreskowych, wagą oraz dowolną klawiaturą (PC lub programowalną).
PC-POS posiada przyjazny i intuicyjny interfejs użytkownika. Szczególny nacisk przy projektowaniu PC-POS położony został na funkcjonalność pracy na terminalach dotykowych oraz prostotę obsługi. Kasjer błyskawicznie uczy się jak sprawnie sprzedawać. PC-POS 7 ma możliwość adaptacji interfejsu do sklepów spożywczych, branżowych, a także obiektów gastronomicznych - możemy sami decydować o wyglądzie ekranu kasjera i dostępnych. PC-POS 7 zapewnia bezpieczeństwo danych poprzez system synchronizacji bazy lokalnej i bazy na serwerze. Program w momencie utraty połączenia z bazą serwera, automatycznie przełącza się na pracę na bazie lokalnej, a po odzyskaniu połączenia przesyła dane. PC-POS 7 można konfigurować zdalnie lub lokalnie - możemy z jednego miejsca, z zaplecza sklepu bądź z dowolnego stanowiska kasowego, skonfigurować wybrane stanowisko kasowe (np. dodać klawisze szybkiej sprzedaży).
Mini-Market natomiast jest projektem przeznaczonym dla sklepów zarządzanych z centrali sieci. W takim rozwiązaniu Mini-Market jest końcówką systemu pracującą na swojej lokalnej bazie danych i wymieniającą dane on-line z bazą centralną. Wszystkie działania personelu na sklepach są ukierunkowane na sprzedaż i obsługę klientów, natomiast inne aktywności są zminimalizowane i zautomatyzowane. Mini-Market można dostosować do potrzeb dowolnej branży, dzięki rozbudowanym możliwościom konfiguracji panelu pracy kasjerów. Panel może być skonfigurowany zarówno dla ekranów dotykowych jak i zwykłych klawiatur. Produkty mogą być dowolnie opisane i sparametryzowane np. poprzez przydział do drzewa asortymentów, przez rozmiary, kolory i inne parametry produktów. Do produktów można także przypisać zdjęcia i wyświetlać je na panelach sprzedaży lub też w informacji o towarze. Mini-Market zapewnia oszczędność czasu na wprowadzaniu dokumentów dostaw w sklepach – dzięki wprowadzaniu dostaw w centrali i potwierdzaniu poprawności dostaw na sklepie przy pomocy kolektorów (inwentaryzatorów).
Insoft sp. z o.o. to ponad 20 lat doświadczenia w produkcji oprogramowania obsługującego sprzedaż detaliczną.
Więcej informacji o programach firmy Insoft można znaleźć na stronie www.insoft.com.pl lub kontaktując się z Działem Handlowym: market@insoft.com.pl