Business Development Manager, Retail Technology Solutions, HIKVISION POLAND
Od ponad 10 lat wspiera największe sieci detaliczne w procesie transformacji cyfrowej.
Doradza w zakresie rozwoju technologicznego poprzez odpowiedni dobór i implementację technologii strategicznych w placówkach handlowych, skupiając się przede wszystkim na opracowaniu koncepcji i wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań wpierających kluczowe obszary ich działalności.
Swoje doświadczenie zdobywał jako dostawca zintegrowanych technologii budujących przewagę konkurencyjną swoich Klientów. Specjalizuje się w systemach centralnego zarządzania obiektami rozproszonymi ze szczególnym uwzględnieniem technologii obiektowych.
W Hikvision Poland od ponad roku odpowiada za rozwój relacji biznesowych z kluczowymi Klientami sektora detalicznego. Prowadzi projekty oparte w głównej mierze o zaawansowaną analizę wideo w placówkach handlowych.
Product Manager, Koncept-L S.A.
Absolwent Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, specjalność zarządzanie w przemyśle. Specjalista w zakresie czytników kodów kreskowych i rozwiązań POS, odpowiedzialny za: wprowadzanie nowych produktów na rynek, udział w procesach konstrukcji dedykowanych rozwiązań sprzętowych, tworzenie kanałów sprzedaży oraz doradztwo.
A graduate of the AGH University in Kraków, specializing in management in industry. He is a specialist in the field of barcode readers and POS solutions, responsible for: introducing new products to the market, participation in the processes of designing dedicated hardware solutions, creating sales channels and consulting.
Dyrektor Generalny EMEA, Cubetape
General Manager EMEA, Cubetape
Piotr jest odpowiedzialny za sprzedaż rozwiązań Cubetape w regionie EMEA. Cubetape należy do Parceltools, firmy z Australii, światowego lidera w projektowaniu i rozwoju mobilnych urządzeń skanujących i pomiarowych dla łańcucha dostaw. Piotr jest również mentorem dla startupów w ramach programu akceleracyjnego MIT w regionie CEE. Prowadzi wykłady i udziela konsultacji na temat strategii sprzedaży oraz strategii wielokanałowych. Wykładał m.in. w Programie IMBA wiodących europejskich szkół biznesu: London Business School, HEC School of Management Paris, Norwegian School of Economics and Business Administration oraz Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej.
Piotr is responsible for the EMEA business at Cubetape, a company from Australia, world leader in the design and development of mobile hand-held scanning and measuring devices for the Supply Chain. Piotr also provides expert mentoring to startups under the accelerator program of MIT in the CEE region. He is lecturing and providing consultancy on international business expansion and sales strategies. He was lecturing at the joint IMBA Programme of the leading European Business Schools: London Business School, HEC School of Management Paris, Norwegian School of Economics and Business Administration and Warsaw University of Technology Business School.
Futurolog, który aktywnie popularyzuje tematykę Sztucznej Inteligencji, Internetu Rzeczy automatyzacji oraz transhumanizmu.
Prezes spółki TakeTask dostarczającej aplikację do zarządzania zadaniami i optymalizacji procesów dla pracowników nie biurowych oraz spółki PromoPlan, platformy służącej do zarządzania promocjami i dokumentacją promocyjną.
Założyciel agencji badania rynku ABR SESTA.
Członek zarządu Fundacji Edukacja dla Przyszłości, która zarządza polską wersją językową Khan Academy.
W czasie wolnym zajmuje się rolnictwem regeneratywny, gra w gry planszowe, pływa na surfingu i kitesurfingu, jeździ na nartach i snowboardzie
W przeszłości wprowadził na polski rynek sieć restauracji SUBWAY oraz tworzył nowy koncept kawiarni mobilnych Coffee-Day.
Ukończył Szkołę Główną Handlową w Warszawie na Wydziale Marketingu i Zarządzania.
Żonaty, dwójka dzieci.
Shop Doctor - dr Marek Borowiński znany jako lekarz sklepów. Prowadzi swój autorski program telewizyjny „Sklepowe Rewolucje”, w którym pomaga sklepom i ich właścicielom ratować ich biznes. Specjalista od psychologii koloru i komunikacji marketingowej. Konsultant, doradca i szkoleniowiec wielu firm. Jest autorem licznych publikacji z tej dziedziny. Szczególnym uznaniem cieszą się audyty sklepów, które przeprowadza poprawiając ich funkcjonowanie, sprzedaż i komunikację marketingową. Dr Marek Borowiński rozumie i zna specyfikę punktu sprzedaży, parząc na niego oczami klientów. Jest sędzią międzynarodowym w konkursach na najlepsze sklepy w Polsce i za granicą. Specjalizuje się w psychofizjologii widzenia, czyli uświadamia właścicielom jak mózg klienta patrzy i odbiera ich sklep, firmę czy też produkt. Z olbrzymią pasją bada wszelkie zagadnienia związane z psychologią koloru i jego oddziaływaniem na konsumentów różnych w miejscach sprzedaży. Swoją wiedzą dzieli się podczas wielu kongresów marketingowych i sprzedażowych. Dr Marek Borowiński jest gościem i komentatorem wielu programów telewizyjnych i radiowych. Pojawia się m.in. w: TVN24, DZIEŃ DOBRY TVN, POLSAT BIZNES NEWS, PYTANIU NA ŚNIADANIE TVP 2, RADIOWEJ TRÓJCE i wielu innych.