General Manager for CCL TECH in EMEA / Americas
Jest Francuzem, urodzonym w 1974r, w Lyonie. Prywatnie mąż i ojciec 3 nastolatków. Pełni rolę General Managera w firmie CCL TECH w regionie EMEA/Americas, którą zarejestrował w Paryżu w marcu 2020r. Stéphane spędził prawie 20 lat pracując w obszarze handlu detalicznego, dostarczając m.in. innowacyjne rozwiązania do płatności elekronicznych i zarządznia gotówką. Po wielu latach pracy w dużych korporacjach takich jak Diebold Nixdorf, gdzie zajmował się się rozwojem biznesu klientów kluczowych, podjął decyzję o dołączeniu do CCL, firmy nr 1 w Chinach w zakresie dostarczania rozwiązań do automatyzacji kas. Firma CCL została założona na samym początku pandemii, która to zwiększyła zapotrzebowanie na automatyzację w handlu detalicznym. Od 2020 roku CCL zdobyła znaczące udziały w rynku w całej Europie i stała się godną zaufania marką na arenie automatyzacji kas.
Redaktor naczelna „Handel”
Od września 2019 r. redaktor naczelna magazynu „Handel”, do którego należy również portal handelextra.pl, wcześniej wieloletni dziennikarz Pulsu Biznesu, piszący o branży FMCG, odzieżowej i handlowej; doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu, wykładowca akademicki, mówca publiczny. W wolnym czasie jeździ na nartach, stepuje i uczy się kite surfingu.
UX Team Leader | Researcher w Symetria UX
Na co dzień zarządza zespołem projektantów i badaczy w agencji SYMETRIA UX.
Projekty prowadzi w duchu metodyki User Centered Design. Zainteresowana szczególnie zagadnieniami związanymi z procesami poznawczymi, komunikacją człowiek-komputer oraz nowoczesnymi formami komunikacji i obsługi klientów.
Specjalizuje się w badaniach jakościowych m.in. testach użyteczności i indywidualnych wywiadach pogłębionych. Jest współautorką raportu Chatboty w Polsce 2020.
CEO Omnisense
Socjolożka, strateżka, ekspert badań jakościowych, od 20 lat jest aktywnie związana z kreowaniem i komunikowaniem marek. W latach 2003-2011 wykładowca socjologii i PR w praktyce w Wyższej Szkoły Europejskiej w Krakowie. Była dyrektorem zarządzającym Grupy Eskadra i agencji LOKATIVO. Od 2017 roku CEO agencji Omnisense, gdzie w oparciu o Design Thinking projektuje nowoczesny i wielowymiarowy CX dla takich marek jak Martes Sport, Media Expert, VOX, Makarun, Isto, Wojas, Inglot, Nakleilny, Lancero, Reporter Young, Coccodrillo czy Awiteks. Zarządza zespołem badaczy definiujących inspirujące insighty. Specjalizuje się w biznesowym podejściu do zarządzania markami i przestrzeniami w branżach Retail i HoReCa.
Creative Technology Director Omnidigital
Ekspert transformacji cyfrowej i phygital w
retail z 20-letnim doswiadczeniem zawodowym.
Zajmuje sie osadzaniem najnowszych technologii
w procesach zakupowych i marketingowych.
Odpowiadał za wdrozenie dwóch najwiekszych
projektów Digital Signage w Europie – dla Play
(2800 nosników, 2015 rok) oraz CCC (10 tys. m2
ekranów LED w 10 krajach, 2019 rok). Wspierał
digitalizacje procesów dla Metra Warszawskiego,
Royal Bank of Scotland, Sephora, Inglot,
ArcelorMittal, Amrest, PEKAO S.A, DOZ i wielu
innych. Absolwent Informatyki ekonomicznej
oraz Zarzadzania w biznesie.
CEO SchwitzkeGórski
Architekt (Wydział Architektury Politechniki Krakowskiej), manager (MBA Polish Open University), twórca polskiej filii Schwitzke&Partner. Inicjator powstania spółki Omnisense oraz Omnidigital.
Jako CEO Schwitzke Górski, stworzył multidyscyplinarny zespół, który bardzo kompleksowo podchodzi do kwestii projektowania, wdraża nowe standardy kreowania doświadczeń konsumenckich w przestrzeni sprzedaży, HoReCa czy punktach
usługowych.
Realizuje koncepty na rynku polskim, ale także w obszarze EMEA. Rozwija procesowe podejście do współpracy, które w centrum stawia customer experience. Współpracuje między innymi z: LPP, MARTES Sport, Deichmann, Home&You, Nakielny, Gastromall Group, WOJAS, Lagardere.
new bussines director agencji shopper marketingowej 3m Projekt
Rocznik ‘71
Autor największego w polskim LinkedIn bloga poświęconego trade marketingowi i shopper marketingowi https://www.linkedin.com/in/robertsienko/
Współautor jedynego w polskim Internecie portalu poświęconego w całości materiałom wspierającym sprzedaż w punkcie detalicznym (POS) – www.brandingshop.pl
Współpracownik wydawnictw i portali branżowych: www.oohmagazine.pl; www.akademiaeurocash.com.pl; www.designbiznes.pl,
Prelegent wielu konferencji branżowych. Między innymi: Rema Deys; Konferencja Trade Marketing, Trade Marketing ROI, Packaging Innovations, Taropak, I Love Commerce
Typ analogowy. Nieufnie podchodzący do wszystkich internetowych wynalazków mających zwiększyć sprzedaż w realnym świecie.
Baczny obserwator sumy zdarzeń mających miejsce przy półce, regale, alejce i kasie w hipermarketach, supermarketach oraz sklepach osiedlowych.
Utrapienie ochroniarzy, nieustraszenie fotografujący każdą interesującą konstrukcję eksponującą produkty lub komunikat.
Technical&Marketing Manager
Związany z branżą zabezpieczeń od 12 lat. W 2014 r. rozpoczął pracę w Hikvision Poland, obecnie pełni funkcję Technical & Marketing Manager. Pasjonat nowych technologii, trendów rynkowych i komunikacji marketingowej. Mocno zaangażowany w tematykę telewizji dozorowej i wdrażania nowoczesnych rozwiązań na polski rynek. Prowadzi liczne szkolenia techniczne i występuje jako prelegent na wielu konferencjach branżowych.
Product Manager, Koncept-L S.A.
Absolwent Akadami Górniczo-Hutniczej w Krakowie, specjalność zarządzanie w przemyśle. Specjalista w zakresie czytników kodów kreskowych i rozwiązań POS, odpowiedzialny za: wprowadzanie nowych produktów na rynek, udział w procesach konstrukcji dedykowanych rozwiązań sprzętowych, tworzenie kanałów sprzedaży oraz doradztwo.
Dyrektor Generalny CEE / Head of Channel Partner Business, CCL Technology Co., Ltd.
Absolwent WSB-NLU w Nowym Sączu kierunek Zarządzanie Strategiczne. Od 1994 związany z rynkiem IT. Swoją profesjonalną karierę zaczynał w nowosądeckiej spółce informatycznej Optimus S.A jako specjalista Działu Eksportu rynków ds. rynków wschodnich, a w konsekwencji dyrektor ds. eksportu Optimus S.A.
W latach 2003-2012 pracował w spółkach Grupy Emax, Sygnity S.A., gdzie odpowiadał za budowanie relacji i zarządzanie rynkami wschodniki oraz krajów CIS.
Od 2012 związany z centralą niemieckiej spółki Wincor Nixdorf, gdzie odpowiadał za strategie i zarządzanie rynkami krajów CEE w obszarze retail, FMCG, Oli&Gas, HoReCa.
W 2014 Zarząd Spółki dodatkowo powierzył Panu Gargasowi misje budowania kanału sprzedaży partnerskiej Indirect Sales w spółkach zależnych jako Channel Head of Retail Poland/ Russia / Ukraina.
Ponownie w 2020 tym razem firma Advent International/ InPost powierzyła Panu Dariuszowi misję budowy międzynarodowej sprzedaży bazując na jego międzynarodowym doświadczeniu, relacjach biznesowych oraz kontaktach w obszarach retail’u .
Od 2021 związany z międzynarodowym producentem CCL Tech najpierw jako doradca zarządu ds. rynków CEE, a od 2022 Dyrektor Generalny CEE / Head of Channel Partner Business.
Product Manager MAGO S.A.
Odpowiedzialny za rozwój nowych i istniejących produktów w portfolio MAGO. Z szeroko pojętą branżą retail związany od 20 lat. Znawca i biegły analityk rynkowych trendów oraz potrzeb i oczekiwań detalistów. Posiada wieloletnie doświadczenie we wdrażaniu i komercjalizacji urządzeń samoobsługowych w sieciach handlowych na rynku europejskim.
Key Account Manager w EVER Sp. z o.o., polskiego producenta systemów zasilania gwarantowanego i dystrybutora systemu EVER IOT do monitorowania parametrów środowiska w łańcuchu dostaw.
CEO w Center.ai oraz Board Member w Appchance
Przedsiębiorca działający w branży Digital od ponad dziesięciu lat.
Założyciel Appchance - Software House’u specjalizującego się w tworzeniu aplikacji mobilnych dla branży retail i e-commerce oraz współtwórca Center.ai - narzędzia do lokalnego marketingu i Customer Experience, wykorzystywanego przez sieci handlowe do zwiększania ruchu w sklepach stacjonarnych.
Klientami Center.ai oraz Appchance są m.in. takie firmy jak: CCC, InPost, McDonald’s, DINO, Żabka, Castorama, Empik, New Ballance czy Sizeer.
Miłosz od wielu lat aktywnie wspiera środowisko startupów technologicznych jako doradca i mentor w międzynarodowych programach akceleracyjnych organizowanych przez takie organizacje jak Huge Thing, Google for Startups oraz TechStars we współpracy z takimi firmami jak METRO Group, Procter & Gamble, Alior Bank i Santander Bank.
Bardzo dużo czasu poświęca na zgłębianie wiedzy na temat kultury organizacji, budowania i skalowania produktów cyfrowych, tworzenia silnych zespołów oraz zarządzania.
Field Account Manager, Soti
Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w dziedzinie sprzedaży. Jego specjalnością jest prowadzenie szkoleń produktowych i sprzedażowych. Profesjonalne doradztwo i dobór odpowiednich ofert to jego sposoby na zapewnienie pozytywnego wizerunku marki. Buduje długofalowe relacje biznesowe z dystrybutorami, sklepami i sieciami handlowymi
Shop Doctor - dr Marek Borowiński znany jako lekarz sklepów. Prowadzi swój autorski program telewizyjny „Sklepowe Rewolucje”, w którym pomaga sklepom i ich właścicielom ratować ich biznes. Specjalista od psychologii koloru i komunikacji marketingowej. Konsultant, doradca i szkoleniowiec wielu firm. Jest autorem licznych publikacji z tej dziedziny. Szczególnym uznaniem cieszą się audyty sklepów, które przeprowadza poprawiając ich funkcjonowanie, sprzedaż i komunikację marketingową. Dr Marek Borowiński rozumie i zna specyfikę punktu sprzedaży, parząc na niego oczami klientów. Jest sędzią międzynarodowym w konkursach na najlepsze sklepy w Polsce i za granicą. Specjalizuje się w psychofizjologii widzenia, czyli uświadamia właścicielom jak mózg klienta patrzy i odbiera ich sklep, firmę czy też produkt. Z olbrzymią pasją bada wszelkie zagadnienia związane z psychologią koloru i jego oddziaływaniem na konsumentów różnych w miejscach sprzedaży. Swoją wiedzą dzieli się podczas wielu kongresów marketingowych i sprzedażowych. Dr Marek Borowiński jest gościem i komentatorem wielu programów telewizyjnych i radiowych. Pojawia się m.in. w: TVN24, DZIEŃ DOBRY TVN, POLSAT BIZNES NEWS, PYTANIU NA ŚNIADANIE TVP 2, RADIOWEJ TRÓJCE i wielu innych.
mgr architekt wnętrz, właścicielka EGO-STUDIO Shop design
Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe w zakresie tworzenia nowych konceptów marek i rewitalizacji istniejących konceptów.
Jej pracownia zajmuje się adaptacjami i opieką projektową nad kilkunastoma sieciami retail. Realizuje projekty wnętrz dla CH i obiektów użyteczności publicznej. Na potrzeby swoich projektów tworzy autorskie projekty mebli, prowadzi nadzory autorskie a także pełni rolę project managera.
Na stałe współpracuje z agencjami budującymi strategię marek i agencjami kreatywnymi.
www.ego-studio.pl